Goede Doelen Ambassadeur?! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Karlijn Veldkamp - WaarBenJij.nu Goede Doelen Ambassadeur?! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Karlijn Veldkamp - WaarBenJij.nu

Goede Doelen Ambassadeur?!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

07 Februari 2011 | Zweden, Stockholm

Lieve allemaal,

Jawel, daar ben ik weer...deze keer heb ik niet zolang op mij laten wachten, want ik wil jullie namelijk om een gunst vragen.

De postcode loterij is op zoek naar een Goede Doelen Ambassadeur. Iemand die voor hun een halfjaar op reis gaat om verschillende projecten af te lopen en reportages te maken van alles wat daar aan hulp geboden wordt.

Een baan die mij op het lijf geschreven is (al zeg ik het zelf). Nou kan je op twee manieren in de 'finale' komen: 1. je krijgt heel veel stemmen op jouw profiel, of 2: je wordt geselecteerd door de organisatie.

Omdat ik deze kans voor geen goud wil missen vraag ik iedereen die mijn blog leest op mij te stemmen. Dat doe je hier:

Help jij Karlijn Veldkamp Internationaal Goede Doelen Ambassadeur worden? Stem op mij en win een reis naar Bali! *****

http://www.internationaalambassadeur.nl/KarlijnVeldkamp?sms_ss=hyves&at_xt=4d5020ca86764246%2C0

Uiteraard duizend maal dank voor iedereen die stemt, en voel je vrij om mijn profiel door te sturen naar andere, zodat ik zoveel stemmen als nodig kan verzamelen.

Vergeet trouwens niet om je stem te bevestigen in het emailtje dat je krijgt nadat je gestemd hebt.

Ben je er nog niet volledig van overtuigd dat jouw stem naar mij moet gaan, kijk dan eens bij mijn tweede reis, die ik naar Kameroen heb gemaakt, hier heb ik al mijn belevenissen van dag tot dag bijgehouden.

Nogmaals, harstikke bedankt voor al jullie stemmen! En mocht ik deze prachtbaan bemachtigen, dan stuur ik graag een kaartje hoor...

Heel veel liefs,
Karlijn

  • 07 Februari 2011 - 17:34

    Linda:

    Heb met 5 adressen gestemd... maar de nummer 1 heeft nu 1156 stemmen en jij zo 13...

    Allemaal stemmen op Karlijn!!

  • 07 Februari 2011 - 21:42

    Marleen (Kameroen):

    Ik heb gestemd :). Echt iets voor jou!

  • 08 Februari 2011 - 11:57

    Zus:

    Komt goed.. we zullen iedereen hier spammen!!!

  • 09 Februari 2011 - 21:52

    Karlijn:

    Vergeet niet je stem te bevestigen in de email die je na het stemmen op de website ontvangt...anders geldt je stem niet!

    Superbedankt voor jullie stemmen,
    Karlijn

  • 15 Februari 2011 - 19:02

    Peggy:

    Hoi karlijn ik heb onder de verkeerde pagina gemaild.
    vorige keer- 28 jan.
    Wil je daar onze boodschap even lezen ?
    groetjes Peggy

  • 15 Februari 2011 - 19:03

    Peggy:

    p.s.

    ben je bijna goede doelen adviseur ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 23 Feb. 2009
Verslag gelezen: 16926
Totaal aantal bezoekers 100504

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Kameroen - Roots4Kids

02 September 2010 - 02 Maart 2011

European Volunteer Service - Scouting Zweden

02 Februari 2010 - 18 Juni 2010

Kameroen - United Action for Children

01 Maart 2009 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: