Het is zover...Parijs here we come! - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Karlijn Veldkamp - WaarBenJij.nu Het is zover...Parijs here we come! - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Karlijn Veldkamp - WaarBenJij.nu

Het is zover...Parijs here we come!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

31 Januari 2010 | Nederland, Zuidland

Hoi allemaal,


Na een weekend/week vol met regeldingen en afscheid nemen, is het vandaag dan eindelijk zover! Ik ga naar Parijs :D M'n koffers zijn gepakt, de zenuwen best wel een beetje toegeslagen, maar vooral de nieuwsgierigheid naar het onbekende overheerst mijn gevoel! Ik wil gewoon weg en maar eens zien en ervaren hoe het daar nou echt is!!! :D

Voor de mensen die daar nog niet zo van op de hoogte waren, ik ga naar Kamereon samen met een Frans klasgenootje, Maëlle, deze naam zullen jullie vast nog wel veel voorbij horen/zien komen! In Parijs hebben we het geluk dat we bij Maëlle d'r oma kunnen slapen en haar vader rijdt ons daar naartoe :D

Na een dagje sightseeing in Parijs vertrekken we dinsdagochtend om 10:00 vanaf Charles de Gaulle naar Zurich, om vanaf daar naar Douala (Kameroen) te vliegen. De verwachting is dat we daar rond 19:05 aan zullen komen, dus daar gaan we dan ook maar vanuit ;-) Eerst onze koffers veilig stellen op het vliegveld, waar we terplekke zullen worden ontvangen door mensen van United Action for Children die ons dan via een erg primitivieve weg (in een busje oid) naar ons 'huis' zullen brengen...Spannend!!! (2 uur rijden over hobbeldebobbelweggetjes)

Nogmaals bedankt voor alle lieve gelukswensen, kadootjes, bijdrages, waarschuwingen, wensen en goede raad ;-) Ik ga jullie heus wel een heeel klein beetje missen :P maar jullie mij natuurlijk veel meer!
Ik weet niet of ik jullie in Parijs nog iets kan laten horen/zien...dus anders tot vanuit Kameroen!


Succes in het koude Nederland,
Liefs Karlijn


PS. Mijn Nederlandse mobiele nummer werkt niet meer vanaf morgen, zodra ik een nummer in Kameroen heb kunnen jullie mij daarop altijd smsen/bellen :D Vind ik zelfs leuk als jullie dat doen :P

PPS. www.unitedactionforchildren.org of www.uacnederland.nl

  • 31 Januari 2010 - 13:07

    Julia:

    Heyy Karlijn!

    Kan niet wachten naar de rest van je spannende reis ervaringen. voor nu heel veel succes op je grote avontuur geniet er van en kijk uit naar je volgende berichtje!

    Liefs Julia

  • 31 Januari 2010 - 14:56

    Caroline:

    Hoi Karlijn,

    jammer dat we zaterdag geen afscheid hebben kunnen nemen...
    Voor jou heel veel plezier, alle goeds, zinvolle besteding, weinig heimwee enz. enz. in Kameroen!! Tot mails...
    Groetjes Caroline

  • 31 Januari 2010 - 20:45

    Mieke Van Elk:

    Hoi Karlijn,

    Leuk om je zo toch nog een klein beetje te blijven volgen. Heel veel succes, en kom je wel op tijd terug om nog een restje 100 jaar Scouting in NL mee te vieren? :-)
    groetjes, Mieke

  • 05 Februari 2010 - 08:26

    Karlijn:

    Hoi allemaal!

    Even een kort berichtje uit Kameroen (ik kan niet inloggen dus daarom op deze manier)Hier alles goed, het is heeeel erg wennen, maar ik merk dat ik me al snel aan kan passen!

    Als het allemaal goed is en gaat dan wordt vandaag wireless internet geregeld in ons 'huis'(zeiden ze gisteren ook, dus tja) Zodra dat rond is komen mijn verhalen en foto's online :D

    Liefs Karlijn

  • 05 Februari 2010 - 13:14

    Je Lieve Zus:

    Heej zuske,

    Ik dacht zal nog even je verhaaltje van vlak voordat je wegging lezen. Inmiddels ben je er al een paar dagen en zo te horen heb je het wel naar je zin. Ik mail je nog wel even wat uitgebreider!

    Liefs je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 23 Feb. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 100497

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Kameroen - Roots4Kids

02 September 2010 - 02 Maart 2011

European Volunteer Service - Scouting Zweden

02 Februari 2010 - 18 Juni 2010

Kameroen - United Action for Children

01 Maart 2009 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: